1 maart 2021

BaanPlus krijgt een 8,8 voor dienstverlening Naar Werk

2020 was een bijzonder jaar, dat zijn we allemaal met elkaar eens. Vanaf maart 2020 zitten we – al dan niet gedeeltelijk – in een lockdown en hebben we in de re-integratiemogelijkheden hinder gehad van de maatregelen.

Allereerst misten we het persoonlijke contact met onze klanten. Beeldbellen biedt mogelijkheden maar elkaar echt ontmoeten en spreken is toch prettiger. Het opdoen van werkervaring binnen bedrijven is ook een stuk lastiger geweest.

Desondanks scoort BaanPlus een mooie 8,8 voor het UWV traject Naar Werk in het klanttevredenheidsonderzoek welke is uitgevoerd door Panteia. Daar zijn we trots op en blij mee. Nog steeds kunnen wij mensen helpen bij het vinden van passend werk. Denken in mogelijkheden is, zo blijkt ook nu weer, één van de krachten van BaanPlus.

In de Werkfit Maken trajecten scoren we een 7,7 en ook daar zijn we blij mee. Het ontbreken van persoonlijk contact is in deze trajecten als gemis aangedragen. Die conclusie is geheel wederzijds. We missen het directe contact wat in ons werk zo belangrijk is. We hopen dat we het komende jaar weer steeds vaker met onze klanten op pad kunnen om samen nieuwe mogelijkheden te ontdekken.