Klachten

Wat kun je doen als je een klacht hebt ?

1) Praat eerst met de voor jou verantwoordelijke persoon en probeer tot een oplossing te komen. Lukt dit niet?

2) Vraag dan aan je trajectbegeleider of jobcoach om een klachtenformulier. Dit kan schriftelijk maar ook door een digitaal Klachtenformulier in te vullen.

3) Maak eventueel een afspraak op kantoor met een leidinggevende van BaanPlus. Levert je klacht niet het gewenste resultaat op?

4) Je kan schriftelijk een klacht indienen bij Klachtencommissie verzorging, verpleging en gehandicaptenzorg Friesland. KVVG Friesland behandelt jouw klacht onpartijdig en doet onderzoek naar de oorzaak van de klacht. Je ontvangt een schriftelijke reactie over de stappen die worden ondernomen. Het adres:

KVVG Friesland Postbus 87 + Haal- en Brengservice (vermelden) 8470AB Wolvega

Belangrijk: Zet altijd de datum en afzender met je handtekening op de brief die je wilt versturen. Klachtenreglement BaanPlus beschikt over een klachtenreglement. Dit reglement is aan te vragen via uw trajectbegeleider of telefonisch bij BaanPlus